Ремонт ПК

Юля вже зо два тижні нарікала на те, що в домашньому комп'ютері "вмирає" монітор чи відеокарта. Характерною ознакою, з її слів, були полоски по екрану, які заважали читати і частково прибиралися тільки коли графічне апаратне прискорення було вимкнуто. Я все покладав надії на те, що це проблема драйверів чи ще якоїсь біди, але коли приїхав на вихідні до Львова, то на власні очі пересвідчився, що проблема все-таки в відеокарті.

Виконавши простий тест(PrintScreen і "copy-paste" в MS Paint), я побачив, що всю картину псує наш старенький Radeon X800GTO. Все ще жевріюча надія змусила мене витягнути відеокартку і ретельно прочистити радіатор. Виявилося, що в нього набилося стільки пилюки, що кулер працював фактично тільки на обігрів ядра. Канали в радіаторі були забиті, а відповідно пам'ять взагалі не охолоджувалася.. Ситуацію погіршувала декоративна пластмасова пластинка, яка стимулювала накопичення пилу.. Словом, "глюк" не зник після прочистки.

Ну що ж, спробуємо його якось здати по гарантії (якщо вона ще є). Наразі знайшов гарну заміну - Asus EN7300GT Silencer. Згідно характеристик, краща за Radeon і має лише пасивне охолодження. Брав в MediaWest(за головним корпусом універу Франка) за 350 гривень. Чому не брав потужнішої? Маю підозри, що потужніша карта буде "впиратися" в процесор(Sempron 3500+) і пам'ять(PQI 512Mb PC3200).

Головне, що мені наразі сподобалося в картці:
1)Тихенька. Чути тільки кулер процесора(треба буде зайнятися ним).
2)Потужніша. Test Drive Unlimited пішов на 1024*768 при максимальних налаштуваннях. Хоча, Colin McRae: DIRT не витягує нормально(ще поглядую "косо" на оперативку - треба буде докинути хоч 512Мб)
3)Купа різних корисних програм в комплекті, як от - зміна параметрів картки не виходячи з гри, утиліта розгону від Asus (хоча з пасивним охолодженням я її і так гнати дуже не буду), таке собі Asus-ICQ для спілкування безпосередньо в грі, утиліта для відеонагляду(очевидно, що треба веб-камеру), утиліта для запису ігрового процесу в MPEG-4(хоча я більше люблю Fraps)... Можливо, оскільки це моя перша "відяха" ASUS, я просто ще не звик :)
4)VGA, DVI-I, і TV(HDTV) виходи
5)3 роки гарантії(хоч я і не витримаю стільки без апгрейду, але приємно :))

Що не сподобалося?
1)Colin McRae: DIRT, зараза, дуже "крутих" ресурсів хоче..(сподіваюсь, що Crysis хоч якось піде)

Наостанок, викладаю результати в 3DMark:
1)3DMark 2001 SE - 14474
2)ЗDMark 2006 - 1653(налаштування 3DMark 2006)

1 коментар:

Анонім сказав...

перечитав весь блог, досить непогано