Нові навушники, або як я став жертвою піратів

Вирішив змінити свої навушники. По-перше, став сильно докучати вітер в моїх "таблетках" Sennheiser mx450, по друге, підбивали до такого кроку приємні спогади про звучання рідних слухавок від плеєра, які я рік тому мав необережність розтоптати, ну і по-третє, в теперішніх "таблетках" відірвався контакт в правому вусі :)

З вимогами до нових я вже давно визначився:
1)мусять бути "гелевими", як ті перші від Sansa
2)хороша звукоїзоляція
3)класні баси (щоб на вуха не давили, але було їх відчутно)
4)Sennheiser

Якраз перед своїми роздумами прочитав хорошу статтю на thg.ru і вирішив, що sennheiser cx300 ідеально мене влаштують. З тим і вирушив на аллегро. І тут мене чекав сюрприз - в порівнянні вказувалася ціна в 40усд, а в пропозиціях ціла купа варіантів до 30 усд! З доставкою! "Ляпота"? Та де там - читаючи форуми та обговорення моделі, виявив один з рецептів "економічного дива Сходу" :).. Підприємливі китайці виявляється вже і навушники підробляють.. Дожилися :)

Зваживши, що через інет не вдасться розпізнати автентичність придбаних навіть за 50усд слухавок, я вирішив проблему просто - поїхав в MediaMarkt і купив їх там. Звук одразу ж приємно здивував! Багато пісень я ніби заново почув. Баси потужні, але не "довблячі", звук м'який, але не "замилений", трішки різкуваті високі частоти - але то вилікувалося еквалайзером.. Прокладки підійшли середні, міні-джек L-образний, що дуже вигідно при їзді на ровері - бо плеєр тримаю на поясі, до того ж легко вдягаються і тяжко вириваються з вух :)

Словом, хоч і залишився осад на душі від ціни, навушники виявилися на висоті! Ціна? Не скажу, щоб Юля потім додому впустила ;) Пірати, курча мать.. :)

Немає коментарів: