Обновка для Unibike Mission

Нарешті, після 4-х місяців активної їзди, мій Unibike Mission дочекався-таки подарунку - велосипедного комп'ютера чи, як кажуть поляки, лічніка. Тим разом я вирішив не напружуватися з allegro, а просто поїхав в магазинчик, де брав ровер(і де його "сервісую") і купив. В принципі, можна було б купити і дешевше, але, по-перше, я його потребую на завтра - на довгий виїзд в Освенцім, і, по-друге, якось приємніше купувати деякі речі на місці. Особливо в тому магазинчику. Дивіться самі - за 56зл (ціна лічніка) я отримав не тільки коробку з девайсом, але й поспілкувався з сервіс-меном, перевірив тиск в шинах (був 1.4 треба 3.5), докачав колеса, перевірив заднє колесо на предмет викривлень (з'явилися певні підозри після поїздки на Сломніки-Прошовіце) і направив гальма. От де він - неповторний шарм живого і душевного спілкування з продавцем в маленькому магазині. Такого ніколи не відчуєш в супермаркетах типу GoSport чи InterSport. І тим більше не зможеш поговорити про свої поїздки, історію ровера і прикольні історії з менеджером в великому "склєпі".

Є і ще одна причина, чому ровер дістає подарунок - згідно з моїми приблизними підрахунками, я на ньому безпроблемно відмотав вже понад 2 тис.км. Нагадаю, що за цей же час на попередньому Kross Hexagon V2 я вже мав замінене заднє колесо, поміняні "ложиська" (підшипники українською, як підказав пан SHUM з мотофоруму) в корбі на машинні, 3 рази пробиті колеса і як результат нову шину. От вам і різниця в ціні нового роверу в 100усд. Mission ще й до всього має алюмінієву раму. Ну але не було б Кросса, не мав би зараз з чим порівнювати, еге ж ?

Ще одна поважна причина для подарунку - витривалість і безвідмовність ровера. Возити Даринку на кріселку (16+5=21кг додатково)? Будь-ласка. Їздити в зливу і по калюжах і нормально при цьому гальмувати? Без проблем(нагадаю собі, що Кросс при таких умовах взагалі гальмувати відмовлявся). Погоцати по гористій місцевості? Це взагалі за милу душу :). Щоб ця причина не перегукувалася з попередньою, додам, що Unibike'у дістається трохи більше ніж в свій час Кросу. Не те, щоби я спеціально його навантажував, але якось само собою так виходить.

Підсумовуючи: дивлячись в найближче майбутнє(так, я про Освенцім і 200-250км за два дні %)) з великими надіями на твою безвідмовну, швидку і надійну роботу - дякую тобі, мій Unibike Mission, і вперед, до нових горизонтів!

Мало не забув - тут лінк на подарунок :)

Немає коментарів: